sâmbătă, 22 mai 2010

Prea banal.

-Stii?...
-Ce?!
-E vorba de tipa aceea cool. C'mon! Trebuie sa ti-o amintesti.

Cea de bani gata care iese seara de seara la Motoare pe TNB cu prietenii ei de cauciuc. Bea mult si consuma droguri. Iese de-acolo pe 11 carari si in loc sa coboare, urca spre Laptaria lui Enache.

Cum metroul era inchis de la ora 11 si ea trebuia sa ajunga tocmai la 1 Mai, cheama un taxi (Eurostil taxi cu tarif unic pe km- 1.39 lei) in care se urca cu o alta prietena bulversata, care, a confundat spatarul scaunului cu o capra mov pe care "a strans-o" de gat, lasandu-l mut de uimire pe sofer.

Si cand cele 2 ajung in sfarsit la capat de linie, scot niste bancnote mototolite pe care i le intind taximetristului. Bietul om... ce animale i-a fost dat sa vada!

Cand intra in casa, tatal ei o intampina cu o faţă adormita si-i spune scarpinandu-se pe burta: "La dracu`! Iar esti beata si drogata... Ce sa-ti mai facem?!! Ne mananci zilele!"

Se uita la el si incepe sa rada dupa care isi continua drumul catre camera ei îmbâcsită, in care peretii nu mai puteau respira din cauza zecilor de postere cu trupe rock. Se intinde in pat si inchide ochii.

Pleaca. Dar niciodata nu e sigura daca se mai intoarce...

E clar ca motto-ul ei este: "Carpe diem!"
Slow down girl... Si maine-i o zi!

-Acum ti-o amintesti?
-Nu!
-Cum asa?
-Ca ea sunt cu sutele... Cum as putea?
- ...

(...fiecare intelege ce vrea!)

4 comentarii:

otilia spunea...

oh yeah...nu stiu daca am patruns sau am inteles ceea ce ai scris tu,dar eu am sesizat pe aici "O lupta impotriva drofurilor"nush de ce,anyway mi-a placut mult modul in care ai scris ,in care ai prezentat o alta latura a drogurilor,alcoolului care impreuna cu SIDA,merg mina in mina,bravo.

Simple Life spunea...

exact asta am vrut sa exprim. (: e un alt mod de a demonstra ca drogurile sunt nocive si ca in tara si respectiv in lume, acest lucru a luat amploare. devine incontrolabil. (hug.)

Screamo spunea...

asta nu e compunerea care mi-ai dat-o tu sa o citesc candva? imi place, app.

Simple Life spunea...

@ screamo: i don't think so..=/