joi, 6 mai 2010

Vreau…

… sa visez! Se poate?

Vreau să călătoresc! Să călătoresc mult... acolo unde nici măcar Făt-Frumos nu a ajuns vreodată. Vreau să merg acolo... peste 7 mari şi 7 ţări. Vreau să ating curcubeul si vreau ca tu să fii comoara de la capătul lui! Si sa-ti spun: “Vino, să pot regăsi drumul spre mine.” Să te iau de mâna şi să zburăm pe un cal alb până în înaltul cerului . Să ne aşezăm pe-un colţ de nor şi să privim în gol. Să avem puterea să mutăm munţii din loc şi să sfidăm toate legile. Să muşcăm din acelaşi măr şi să zâmbim unul altuia în acelaşi timp. Să innotam cu delfinii până pe Insula Maco şi de-acolo spre alte tărâmuri nedescoperite inca.

Să fie primăvară şi mirosul de zarzări înfloriţi să ne îmbete. Să stăm întinşi pe iarbă şi să îmbrăţişăm cerul. Să fii tu Făt-Frumos şi eu Ileana Cosânzeana. Să îmi zdrobeşti tristeţea cu buzduganul tău şi să-mi aduci în a ta desaga sute de kg de fericire. Să mă ţii de mâna şi obrajii mei să se aprindă de emoţie. Să ne “ude” razele soarelui şi toate acele picături să se transforme în roiuri de fluturi care să ne învăluie.

Şi atunci când va veni vremea să ne întoarcem, să nu ne pese de nimeni şi de nimic.
Să “ştiu că am trăit pentru că am simţit.” Atât.
Am visat. Multumesc!

2 comentarii:

Marina spunea...

Cu fraza "Am visat." zici ca mi-ai dat un pumn.M-ai scos din povestea ta asa brusc:))
Oricum superb.

Simple Life spunea...

da... asta era ideea. e exact ca in viata de zi cu zi. atunci cand ti-e lumea mai draga, te izbesti de cruda realitate.