luni, 28 iunie 2010

Il placi. Stai si visezi cu ochii deschisi la el.
- Pierzi timpul inutil.-
Te trateaza diferit. Te face sa crezi in povesti de mult apuse.
- Minciuni.-
----
O sa descopere el candva ca imoralitatea nu are multe unghiuri.
... si ca exista o gramada de noroi sub atitudinea asta de om misterios.
----
-Te mira cum de te-am citit atat de repede?-
Atat.

Un comentariu:

dani. spunea...

Simple Life,
bine te-am regasit!

ce mai faci?:D ce mai zici? [cmf? cmz?:>]:))

imi place mult cum ai scris aici. e foarte interpretabil, asa cum ai si vrut sa fie. pari a face aluzie la cineva.

poate ar trebui sa-l crezi. sa te lasi putin dusa de val fara sa tipi ca te ineci... ?

P.s.: postarea pe care ti-am promis-o e definitivata. sper sa nu te sperii de romantismul si melancolia mea:D de atunci.

salut!!:)