vineri, 25 iunie 2010

La granita dintre copilarie si maturitate.


o data cu inaintarea in varsta, cresc si aspiratiile mele.
cu fiecare an ce trece, aripile mele cresc si intr-o buna zi, am sa pot zbura acolo unde mi-am propus.

...si totusi e trist. atunci cand aripile-mi cresc suficient , e deja prea tarziu. constat ca am stat degeaba asteptand si viata a trecut pe langa mine. so, enjoy every minute!

tu ce ai de gand sa faci cu viata ta?

in ultimul timp, m-am tot gandit ce as putea face de ziua mea. planuri peste planuri si totusi, nimic concret.
totul pare atat de plictisitor... in afara de cei dragi mie care-mi fac ziua mai buna prin simpla lor prezenta, si serialele turcesti pe care le urmaresc ( Binbir gece & Yanik koza), totul e ... nici nu stiu cum e!

...si vorba `ceea: socoteala de acasa nu se potriveste cu cea din targ. asa ca am renuntat la planuri si mi-am propus sa scot cativa prieteni la un restaurant cu specific japonez. i hope you guys had a good time there!

P.S: 'sunt cu un an mai aproape de eternitate, iar asta ma face sa repun pe primul plan prioritatile vietii'...

si o melodie asa... ca pentru 17 ani! (:

Asculta mai multe audio Muzica

5 comentarii:

Cosmin spunea...

Eu imi pusesem in cap sa imi pun intrebarile astea la 18 ani. Tu vad ca te-ai grabit :))

La mult ani :*:*

Screamo spunea...

i truly like that..

granita dintre copilarie si maturitate..cat de bine poate suna asta!

dani. spunea...

intru cu intarziere, spre rusinea mea, deja ai 17 ani si o zi:). in cazul asta, n-am ce face! ma conformez cu timpul: la-multi-,-frumosi-si-plini-ani [saptespe si o zi!]

ca pentru ziua ta iti ofer aceasta melodie: http://www.youtube.com/watch?v=sis-MuxPHNo

<:-P hope you had a great party!
saluuut!:)

otilia spunea...

pare tare rau ca am intirziat ..oricum "la multi multi ani!sa fii sanatoasa,frumoasa si sa te bucuri de fiece clipa"
mdaa...eu desi inca nu am 16..ma cam gindesc rau de tot ce sa fac...si crezi ca o sa gasesc o solutie?tu cel putin ai gasit?:)

Simple Life spunea...

Multumesc frumos pentru urari!
@ dani: the song was gr8 and I also enjoyed my party!
@ otilia: niciodata nu-i prea tarziu :p ref. la idei...atunci cand te astepti mai putin, apare si solutia. am petrecut atata timp inchizand si deschizand sertarelele din mintea mea, incat "le-am stresat" si nu au vrut sa-mi dea ceea ce cautam. so.. don't worry! pupici! :*