sâmbătă, 17 aprilie 2010

Everybody hurts sometimes...


Simt nevoia sa-ti spun ceva... mi-ai fost alaturi intotdeauna. Si stii bine cat ne-am chinuit reciproc... Am avut destul timp sa-ti invat viclesugurile!
Am incercat sa te inchid acolo. Sa fur cheia si sa fug departe... poate undeva la mare, unde talpile mele fine sa sarute nisipul fierbinte... acolo unde cerul se contopeste cu marea.
Doamne! ... esti atat de mic si totusi atat de aspru! Cat de meticulos iti ascuti sagetile... cu cata sete tintesti spre mine... De un an ma tot urmaresti. Iti place sa ma torturezi... sa vezi lacrimi insangerate siroind pe obrazul meu. Simti vreo satisfactie, ... ai vreun tel? Renunta! Nu am sa te mai provoc. Stiu ca oricum voi pierde in fata ta.
Trag aer in piept. Ma avant "in iertari dureroase si ma apropi de capat de drum..."
Pastreaza tu totul! Iti cedez si bucuriile si tristetile. Ne vom revedea candva...
Voi, prieteni, nu fiti tristi! Ma retrag pentru un timp. Asteptati-ma! O sa apar de dupa cortina intr-o zi! ...

Asculta mai multe audio Muzica

Niciun comentariu: