marți, 27 aprilie 2010

27 Aprilie '10.




7.00 -Wake up!
7.30 - Ma indrept cu pasi marunti catre statia 'John'... cu peron pe partea stanga. Soarele (care s-a cam lasat asteptat anul acesta) ma ia in brate si-mi zambeste larg. Imi asez cu grija ochelarii cei noi. Si, pierduta in a mea lume, mi-am adus aminte de faimoasa placinta sarbeasca pe care Nuti urma sa ne-o pregateasca, iar Julia sa o aduca azi, Tuesday 27. O asteptam de atata timp...
Asa ca mi-am mutat statia catre Mitropolie. Le-am zarit! Joo, Julia & Andreea stateau cuminti pe bancuta din spatiul amenajat prichindeilor. Pe banca de vis-a-vis erau Iza & Karina. Odata cu sosirea mea, s-a instalat si buna-dispozitia. Dupa un HUG (>:D<) pe care il meritau, ma alatur lor si procesul de savurare incepe! Era atat de frumos, incat am uitat si de matematica si de probleme...
Tot ce vedeam in fata ochilor era sticla Andreei de Cola si toate acele carusele. Nu m-am putut abtine.. Copilul din mine a izbucnit. Le-am "testat" pe fiecare in parte, pana cand i-am zarit pe cei 4 gardieni, care in ciuda faptului ca erau impunatori din punct de vedere fizic, au avut un suflet mare si ne-au lasat sa ne bucuram in continuare de ceea ce acea "bucatica de rai" avea de oferit. (Multumim!)
Se pare ca problema lor era Iza, care "dormea" pe banca! C'mon guys, try to understand her! Dupa o petrecere de 2 nopti si 3 zile si voi ati fi fost la fel... (:
Uhm... este deja ora 9 a.m. 'John' ne asteapta.


Asculta mai multe audio Muzica

3 comentarii:

Andreea Elena Dragomir spunea...

:x in sfarsit ...vroiam sa zic de norah jones ca imi place mult:)):">

Simple Life spunea...

ma bucur sa aud asta! :) nu foarte multi au auzit de ea... din pacate.

Marina spunea...

Hai sa-ti zic si povestea mea :)).
Ma intalnesc cu Julia si incepem sa ne dam in fiecare chestie pentru copiii.Lumea se uita urat la noi, unii rad.Noi continuam.Un gardian ne face o poza.Continuam:)).Obosim.Vine Joo.Vine Wed.(Karina&Iza) >:D<. siiiiiii placintaaa&suc.
Acum hai cu burta plina la John !